umeå

Imorse vaknade jag upp bredvid Sofia somvanligt hihi, men sedan fixade vi oss, fikade å greja. Sen hem till henne, jag fick låna en bikni skitsnällt tack! Sedan följde hon med till dit Issa hennes mamma och bror skulle hämta upp mig då vi skulle till Umeå. Hoho vi åkte hästbuss ashärligt hehe, vi hade lite kul i bussen kan man säga för efter vi vart på max i Övik så fick jag och hennes bror (William) en frisbee var, också kastade vi runt min frisbee och en skulle ligga i sängen ovanför där två stycken satt och skulle ta den och blabla. Men vi åkte direkt till tävlingen, fyfan alltså det är så jäkla stort där och det är skitsnyggt, dom har fan takkrona och allt?! Typ flera stall i ett och samma "hus" eller vad man ska säga, anläggning kanske. Men det gick bra för Issa, ett nedslag men hon tar igen det imorgon.

När vi kom till hotellet fixade vi oss lite och bytte om åså sen åt vi mat. Efter maten gick jag, Issa och Wille å badade i den stooora poolen haha. Men det var skojsigt endå, det var djupt där.. Man kunde knappt stå på tå på det lägsta och nå upp. Men nu har vi duchat och är fräscha igen. Sitter vid hotellets dator nu, det är asskönt tangentbord haha, även .. Vi vill köpa godis men det är så jäkla dyrt här på hotellet ... Issa står nu därborta och ska köpa riesen chokladgrejs typ, men det är några som ska ha ett rum som är före, och hon som jobbar får prata engelska med dom. Men nu är dom klara haha det tog ett tag, nu är Issa lycklig med sin riesen. Ha det bra alla, för det har jag!♥



/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback