stockholm

Idag har jag vart md Sofia, sedan kom Jenniefer också. Cyklade till Ica och köpte det Sofia älskar sedan vidare till macken sen sibylla. Satt där och tjockade oss någon timme.. For sedan till stallet och Jenniefer följde med. Red Lill knubbisen lite typ 20 minuter. Fixade klar honom sen åkte vi hem. Var med Sofia och Jenniefer sedan också, vi gjorde inte så mycket faktiskt, vi spelade kort hjärter 7 askul! Sen stack Sofia hem och jag var med Jenniefer ett tag, sedan packade jag å nu sitter jag i köket och ska snart lägga mig.

Imorgon bär det av till Stockholm, åker hemifrån klockan sju och träffar kusinerna å moster å hennes kille på tågstationen sedan bär det av till Stockholm. Ska väll gå på stan ett tag när vi kommer fram, sedan ska vi till färjan. Ska åka färja ett dygn till Finland sen tillbaka, jag hoppas att det kommer gå bra.. Sedan på fredagen så kommer vi fram typ vid fyra, så då ska vi väll till hotellet sen ska vi väll ut och äta också. Sedan lördag blir det grönan som kommer bli skitkul! Söndag ska vi gå på stan en sväng så då blir det väll förhoppningsvis något handlat då också i hope. Vi åker hem vid sju på söndagen.

Kommer sakna mitt lilla fetto medans jag är borta, men Sofia är så snäll och sköter å rider honom åt mig. Så det kommer nog att gå bra! Rider väll på måndag jag då.. Och har skrivit en lapp så att hon kommer ihåg allt hehe, hon sa att jag skulle göra det så då gjorde jag det! Nu ska jag gå och lägga mig. God Natt!♥


Hyffsat gammal bild, eller vad!?!

/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback