stallet

Åkte till farmor och farfar, hehe lyckades lura med lilla Sofia. Sa att vi skulle till stallet och att Fabian skulle vila så hon skulle testa honom imorgon istället. Och hon gick på det, så då följde hon med haha. Vi fikade och gjorde lite saker sedan skjutsade vi hem Sofia och åkte hem så jag fick byta om sen kom Sofia så åkte vi till stallet. Fixade klar fabian visade henne lite saker också. Ska skriva en lista på vad hon ska göra när hon tar hand om honom, och hur hon ska rida också. Det gick bra för henne att rida honom. Men det är inge kul att jag ska lämna bort honom, det är jobbigt .. Men Sofia är så snäll så det är ingen fara! Jag kommer sakna min lilla älskling .. Men vi ska ju inte precis vara borta ett år, det är ju över helgen.

Sen när vi var klar for vi hem till mig, jag duschade av mig lite och packade saker för jag ska sova hos Sofia. Sedan cyklade vi hem till henne jag skjutsade henne. Sitter vid datorn och hon sitter i sängen och pratar somvanligt med H*** ****** haha! Snart ska jag ta bort nagellacket och måla på mitt nya turkosa snygga nagellack hehe. Men ni får ha det så bra, kanske kommer ett till inlägg senare eller något!♥




Hahahhahahahah fyfan vad fult!



älskardig världens bästa ponny ♥

/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback