stallet

Var på stallet och hoppa lite på bubbas. Vart fyra studdshinder och ett annat litet räcke som låg på 60 kanske. Först hade jag typ några galoppbommar och sen kryss, sen la vi till ett hinder ibland också tills det blev alla fyra. Sofia la vattenmattan över räcket som stod själv, först åt ena vita sidan sen åt andra Han vägrade inte en gång. På slutet hoppade jag tre studds och två galoppsprång sen räcke typ 3 gånger kanske. Sen travade jag av honom han var så duktig. Först hoppade jag kryss på studdsen sedan hoppade jag typ räcken. Mamma och Sofia hjälpte mig och bar hinder jättesnällt!

Under kvällen har jag och Sofia åkt med mamma till Macken sedan gick vi hem. Köpte chips, popcorn, gräddfil, dipp och jag köpte en godispåse som jag ska ha med mig imorgon när jag åker till Umeå annars kommer jag få panik haha, närå men ... Haha vi sitter i sängen nu och har tjockat oss med poppisar och chipsisar å dippis haha, sällan. Sofia ringer h*** ****** nu. Någon som kan lista ut vad det är? Inte så svårt kanske men.. Jag ska snart packa, typ klockan 11. Ni får ha det bra helgen utan mig mohaha!♥


haha vi har redan blivit fetare..


/ Emeliehellberg 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback