nice dag

Idag vaknade jag klev upp typ vid halv 11 kanske? Sedan fixade jag mig, sedan kom Sofia. Så cyklade vi till Ica och köpte Sofias lilla älsklingssak! Haha och jag köpte tuggummi. Sedan vidare till Sibylla och satt där å tuggade och hon åt sina små saker hah. Sedan köpte jag strips och en dricka. Efter en timme kanske cyklade vi hem, sedan träffade vi Bea på vägen, och hon skulle vara med Emma-Lee och bada. Så ville dom att vi skulle med, först var Sofia lite tveksam men jag tvingade med henne haha! Men jag tror hon tyckte det var lite kul iallafall. Men efter vi badat åkte vi till stallet jag, mamma och Sofia!

Red ett dressyrpass idag och han var skitfin faktiskt. Och Felicia hjälpte mig och visade hur man lindade benlindor hehe, alltså när jag red inte bara vanlig så det var skitsnällt! Sedan när vi var klara skjutsade vi hem Sofia sedan åkte vi hem. Sen kom Bea ner, sen kom Sofia. Vi skulle sticka och bada igen, iallafall jag och Bea! Det var först kallt när man hoppade i, men senare blir det varmt och skönt. Men när man badat ett tag blir det kallt hihi.  Fyfan alltså det var tuuusen fiskar där och jag skrek som en dåre hahaha! Fiskar är läskiga..

Nu sitter jag med Sofia bredvid mig, gissa vad hon gör? Ringer H*** ******, ovanligt va? Hhaha. Imorgon ska jag väll hitta på något, ska iallafall rida dressyr på plutten så får vi se hur det går. Ha det bra!♥


ser ut som en trött tomat!

/ Emeliehellberg ♥

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback