Lilla vm

Nu sitter jag och väntar på att Kega ska komma och hämta mig sedan bär det av till lilla vm. Min bror spelar ju fotboll så ska kolla på honom, hoppas på att Issa vill vara med mig bara.. Fast hon kanske är med ngn annan? Hehe blev inge springa för mig imorse, kanske blir ikväll istället för det är så jävla varmt nu ju. Så skönt i love detta väder hoho. Här kommer några bilder på mig just nu. Ha det bra!♥

Dagens outfit
Svart klänning
Gladiatorskor
Halsband
Armband
Brillor


dagens frisyr


/ Emeliehellberg


Kommentarer
Isabella Bergh

MEN VAFAN EMELIE!! VARFÖR SA DU INTE ATT DU SKULLE DIT!?:s



Blogg: http://cassechuck.blogg.se/
2010-07-02 @ 14:20:33
Emelie

Vadå? skulle du dit eller? :P



2010-07-02 @ 16:39:02




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback