kokhet lördag

Idag har jag vart på lilla vm igen, det var jävligt varmt kan jag bara tillägga haha. Men dom vann 1 match idag och förlorade en med 1-0. Efter det så cyklade jag och Issa å badade, först var det jävligt kallt kan jag säga er sedan vart det varmare. Sen var några av Alexanders kompisar där och vi "lekte" med dom, typ drog ner varandra från bryggan åså faktiskt askul. Men så träffade vi Carro och Sofia där också, simmade lite med dom heh. Sitter här och tuggar tuggummi satt käften glöder, nejdå men.. min humor. Åkte inte till stallet idag för då skulle jag åkt innan vi skulle bada och det ville jag inte jag ville åka efter, då ville inte mamma och pappa det så då följde jag inte med eftersom jag skulle bada, jag ville med men jaja .. Han skulle endå vila idag så, och mamma å pappa tycker det är kul att hålla på med honom, men imorgon ska jag dit iallafall, om det är lika varmt som idag skrittar jag bara annars blir det väll ett litet dressyrpass.! Ja men ska väll ta och hitta på något kanske sover hos Issa om hon inte åker allt för tidigt imorgon för hon ska till Övik så jag hoppas hon åker på eftermiddagen så jag kan sova där och vi kan kolla på matcher imorgon också! Men ja .. Jag har bränt mig idag iallafall fyfan det svider på axlarna, tycker synd om mig själv .. Men det kommer en snajsig bild på mig nu med krulligt hår och helt ofixad nu efter badet. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback