hemma

Nu är jag hemma igen!

Lördag
Åkte till tävlingen var där tills Issa hade tävlat, fick ennu ett nedslag satan också.. Men ja bättre det än att han stannade iallafall. Men sen åkte vi till hotellet sedan till max och åt hambis heheh. Efter vi ätit for vi tillbaka till hotellet och jag, Wille och Issa badade somvanligt i poolen. Senare åkte vi till stallet igen och Issa släppte ut Casse i hagen en timme ungefär sen tog hon in honom. Vi åkte tillbaka till hotellet sen skulle vi äta, åt club sandwich var två skitstora mackor och strips å nå mer .. Men jag orkade bara mackorna lämnade stripsen,åt några då men sen åt jag lite av det andra typ morötter/pizzasallad. Innan maten och efter höll vi på att leka med en ballong jag, Issa och Wille haha och massa. Sedan badade vi igen. Sen efter det lekte jag och Issa med en boll haha töntigt men, sen tog vi med den i korridoren också. Sedan busknackade vi på rummet mittemot sen kolla vi i nyckelhålet, efter tredje gången blev han nog småttless, han sa något men vi hörde inte. Men vi låg och kollade på hajen sedan på tv:n. Sedan kom hennes bror också, kollade lite på hajen sen sov vi.

Söndag
Idag fikade vi som alla andra dagar på hotellet, sedan gick vi upp och packade klart sen for vi till tävlingen. Det gick bra för Issa idag, men även ett nedslag igen ... Men hon kom iallafall trea endå, för alla i hennes klass rev utom två stycken, det vart omhoppning för dom, men Issa kom trea för hon hade snabbast tid av de som hade fyra fel. Det gick lite segare idag för i msvb:n så vare omhoppning när alla hade hoppat klart i klassen, det måste minst vara 2 stycken som gått felfria i grunden för att det ska bli omhoppning, annars vinner den som har gått felfri själv. Om ingen är felfri så får alla som har 4 fel gå till omhoppning. Men sedan när vi var klara med allt så åkte vi hemmåt. Jag och Issa låg först nere på "sätet"/soffan i bussen sedan klev Issa upp och la sig i sängen med hennes bror. Senare stannade vi på en hamburgekiosk eller vad man säger och köpte mat. Jag köpte en liten strips och liten dricka för jag var inge hungrig. Sedan påväg hem igen så la jag och Issa oss uppe i sängen. Dom släppte av mig där de hämtade mig, sedan kom mamma och hämtade mig. Ja en trevlig helg har jag haft!

For till stallet efter ett tag när jag kommit hem, tog in honom borstade, lindade och grejer sedan red jag. Kusinen Emma och faster Ann kom också dit och emma fick rida, sötungen. Sedan efter det skulle jag gå in med honom men han tvärvägrade att gå in, jag fick inte in honom ingen fick in honom. Typ alla försökte få in honom men han vägrade.. Vi stod där typ en timme, men han gick inte in? Även att det spöregnade blixtrade å åskade men han gick inte enns in, han tvärvägrade och vi vart dyngsura. Sedan longerade jag honom ett tag och skulle försöka igen men han ville inte endå... Sen lämnade vi honom ute så fick han va ute en 1,5-2 timmar sen fick dom in honom som tur var. Tjurgubbe man har alltså ... haha tjockis, alltså han har blivit ett litet fetto nu magen har blivit rund, måste banta bort det fort haha. Imorgon äre Ninaträning så jag hoppas det går bra, var ett tag sedan jag tränade för någon nu så det kommer bli kul i hope. Även fast min lilla gubbe är en tjurskalle, även om man blir så jävla förbannad att man bara vill klappa till honom när han gör så, så älskar jag honom endå. Hoppas det går bra imorgon då, kanske får med mig Sofia dit för jag skulle vara med henne imorgon så då kanske hon kan filma eller knäppa lite kort. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback