gatufesten

Onsdag
Igår gjorde jag inte så speciellt mycket. Var på oxviken på förmiddagen med Sofia och dom, så planerade jag Sofia och hennes bror William massa saker, och sen berättade vi för föräldrarna haha, men nu ska typ jag, mamma, Alexander, Sofia, Jessica och William till stockholm i augusti, hur kul kommer inte det bli då? Vi ska gå på grönan och shoppa typ dödskul ju haha. Men senare var på stallet och red bäbis en snabbis bara sedan hem igen. Åt mat och fixade klart mig sen bar det av till gatufesten.Jag mamma och pappa åkte med min kusin in. Emelie mötte upp mig där sedan gick vi iväg. Vi gick till karusellerna för att åka en, vi köpte en biljett för 35 kr, så jäkla dyrt alltså men vad gör man inte för karuseller hehe? Men vi åkte breakdance, det var askul hoho, vi åkte den 3 gånger på hela kvällen haha. Men vi gjorde inte så mycket endå, köpte remm gick runt och kolla på folk. Kollade lite på Brolle satt på en gräsmatta och sen när jag klev upp såg det ut som om att jag hade skitit på mig kuuuul... Jag hade tydligen sutte på en snus, så då fick jag gå med väskan hängande vid rumpan typ haha ågud. Senare åkte jag mamma och pappa buss hem, den skulle gå typ 12 tror jag men gick typ tjugoöver. Sedan när vi kom hem åt jag lite köttbullar också haha. Sedan gick jag och mamma å la oss! Juste jag har fått en ny mobil av papi. Hehe han köpte den på Ica Maxi för 299 kr. Skulle egentligen kostat 399 sa han men han hade något kort så han fick rabatt typ kommer bild här nere. Mina mobiler är ju fet paj så .. Men denna mobil tror jag inte kommer gå sönder om man t.ex. tappar den eller något. Bättre kvalité än på dom nyaste dyra mobilerna tror jag iallfall, dock inte lika bra då men vafan skit samma den duger hehe.

Torsdag
Idag har jag gjort ... inget. Sitter i den berömda soffan nivet haha, och ska snart fixa mig. Ska med Sofia till birsta och kolla om jag hittar något. Sedan efter jag har vart med henne på birsta blir det till att åka till Fabian och hoppa lite, kommer inte hoppa högt bara lite gymnastikhoppning med lite studds också. Sedan ska jag hem och packa för att imorgon bär det av till Umeå med Isabella, kommer bli så jävla kul. Hon ska tävla, och vi ska bo på hotel, bada och massor. Kommer bli askul, dom hämtar upp mig med hästbussen imorgon vid halv 10 tror jag. Kommer hem på söndag och jag lär nog inte blogga något under helgen om inte Issa har någon dator, men om hon har det och jag får låna den så kommer det inte bli långa inlägg. Ni får ett långt på söndag om alla dagarna, det som jag kommer ihåg iallafall. Ha det bra!♥


Det är en nokia 2330 classic, faktiskt bra och jättesköna knappar
att smsa med. Går inte lika lätt sönder som de dyra nyaste telefonerna
tror jag nog. Det finns ju kamera på den också, hehe men den är inte
så jättebra, men det finns ju allafall.!

/ Emeliehellberg ♥

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback