betet

Idag har jag och Jenniefer vart på betet!

Kom dit gick in halvnervösa sådär .. Fick krypa under stängslet för att det var knytet i mitten, och vi vågade inte röra för om det var ström i det, men det gjorde inget att vi fick krypa under. A men sen visslade jag då men dom kom inte, vi gick typ ner en bit sen kuta upp igen sen ner sen upp, sprang några gånger upp å blabla haha. Vi var livrädda att dom skulle komma och tokgaloppera mot oss.. Ja efter sisådär 30-40 minuter gick vi ner, och dom galopperade inte mot oss haha. Knäppte massa kort och allt, det var kul att se dom igen och gosa med dom lite.

Efter det så for vi till Ica och köpte varsin dricka jag, mamma och Jenniefer och en liten godispåse. For sedan till stallet, och jag red igen grimma och grimmskaft, och ett tag med grimmskaft runt halsen med. Så det kommer merder på det lite senare för jag måste ladda in på datorn först.

Efter stallet så for vi hem, sedan gick vi ner och åt hos några vi känner sedan gick jag upp till mig och mötte Jenniefer efter vägen. Sedan gick vi till macken och köpte godis å sånt där. Sen till sibylla sen hem. Träffade dryga ungar efter vägen som jag fick utbrott på kan jag säga!

Nu har vi bakat sockerkaka och ätit mycket smet asgott, ska väll ta en smakbit på den om ett litet tag.

Hahahah måste berätta en rolig sak!
Jag och Jenniefer gick ut till studsmattan,
för vi skulle hoppa lite sen var det några
småungar i lekparken och vi la oss ner på studdsisen.

Emelie: ska jag vissla?
Jenniefer: ja!
Emelie: vissel*
Liten unge: vad varedär?
Jenniefer: hundvisselpipa*
Emelie: vissel*
Liten unge: tänk om det är någon konstig/farlig rök?!
J+E: haha
Jenniefer: hundvissla
Emelie: vissel*
Liten unge: tänk om det är någon konstig/farlig rök, kom vi går in!
E+J: hahahahahahahahaha

kommer inte riktigt ihåg om han sa konstig eller farlig rök så jag skrev så.
Hhahaha lite gulligt ellerhur.?

Fick bilder av Jenniefer, och det vara bara på mig och spotten, har mer på våran kamera!



flisans hjälm också hehe.




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback