betet igen

Har vart på betet med Jenniefer idag igen, var inte lika kul kan jag säga för det var så läskigt, var livrädd att det skulle komma en orm och bita mig. Så imorgon om vi åker dit ska jag ha gummistövlar sådetså! Men vi var där 1-1,5 timme kanske sedan for vi hem. Satt ju och fikade i hagen med hehe, sedan kom lilla Roger upp, vi trodde först han skulle till oss, men näääää då skulle han dricka vatten och han kom inte till oss efter buhu ..

For till stallet sedan, red idag gick inte så jättbra. Jag tog ju av honom "nosremmen" som sitter längst ner, för jag ville att han skulle ha ludd idag hihi. Men det gick inte så bra, han var inte lika mjuk heller, han gick väll säkert bara och gapade hela tiden.. Men ja efter stallet hoppade jag in i duschen sen åt jag. Nu sitter jag inne på Ackes rum och ska vara med Jenniefer. Innan det tänkte jag ta mig ett glas cola med isbitar i! Sitter just nu här i krulligt och jävligt hår hehe. Så ni får inte svimma när jag ser ut som ett svinto på bilden. Kommer bilder sedan betet idag och igår kanske ikväll eller imorgon, lovar. Ha det bra!♥







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback