uteritt

Red ute i skogen idag med Fabian. Red med Maggie ( en i stallet ). Sedan gasade vi på med dom lite, släppte Fabian och han galopperade som aldrig förr, det var en lång skogsväg vi galopperade på det var skitkul, jättebra träning också i djupsnön.

Sedan skrittade jag ut och travade lite på Alex, sedan red jag inne och trimmade lite till eftersom det var sista dagen jag skulle rida honom nu på helgen, han vart ganska så svettig haha lill plutten. Han var så trött på slutet så jag tycker nästan synd om honom. Men den lilla gangstern reste sig lite med mig idag, han ville inte gå på ena kortsidan han vägrade så reste han sig ngra gånger. Sedan red jag där nere vid andra sidan typ volt osv. Men på slutet då jag skrittade av honom så gick han förbi där, han orkade väll inte streta emot hehe.

Imorgon blir det hoppträning för mig, Pia träning. Hoppas på att det går så bra som det kan gå. Han har inte hoppat på 2 veckor heller så han lär ju bli överlycklig.

Hursomhelst han var ganska så svettig också/blöt när vi ko in haha. Själv red man i slalomglasögon och en halduk för ansiktet skönt vare ju iaf.

lökig/blöt/hungrig/krullig powniie <3





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback