tävlingsoutfits

Här är mina tre tävlingsoutfits!

Första outfiten; röd

Tröjan cubus
Resten hööks.

Ganska tuff outfit, lite utstickande om man inte vill ha för mycket rött kan man matcha till det med en svart tröja på hööks istället snyggt!


Andra outfiten: röd & blå

Tröjorna även där på cubus
Schabraket + huva vet jag inte kanske equeen
Resten hööks

Väldigt snyggt enligt mig, cool med färgade stigbyglar lite annorlunda men detta ser snyggt ut. Lite stilrent blått och rött, matchar skitsnyggt tsm.

Tredje outfiten; brun & grön

Tröjan cubus
Resten hööks

Gillar denna outfit detta är min nya som jag ska ha vid nästa tävling. Tycker denna outfit är väldigt snygg och att det fanns skydd som matchade till var pricken över i:et. Loveit!


Ni ser det går ganska bra enligt mig iallafall att matcha med hööks och klädaffärsoutfits. Man behöver inte köpa dyra saker för att ha snygg outfit, det gäller att ha lite fantasi. Och jag tycker hööks är bra, det finns skitsnygga saker där. Skulle lätt köpt 5 schabrak där istället för 1 dyrt på equeen!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback