hoppträning

Hopptränade idag för Pia Eriksson.

Hon var bra, och hade jättebra och roliga övningar. Han var lite tjaffsig i uppvärmningen men sedan när vi hoppade var han fin. Hoppade kanske 90,95,1m jag vet inte riktigt men höjden spelar ingen roll egentligen. Imorgon ska jag träna igen, då ska vi hoppa lite bana hade typ lite markarbete, gymnastik, lydnad också idag. Hoppas han är bättre på uppvärmningen imorgon bara, det var mitt fel att han var tjaffsig idag för jag kortade upp tygeln och ville rida kort form då blev han bara pigg och spänd. Imorgon ska jag rida honom lång och låg för då slappnar han av och jag rider honom alltid så.

Sussi ska fixa SC (stavning) leden på honom imorgon också troja. Jag vet inte helt säkert om han har så jätteont av det precis då skulle han väll inte hoppa alls. Men det stramar säkert så jag hoppas han tycker det är skönare. Jag och mamma skulle fixa till det idag men det gick inte .. :( Hoppas på att Sussi kan fixa det imorgon då för det känns bättre om det är borta när jag rider.

Vi får väll se hur det går imorgon hoppas på bästa!


Kommentarer
Anonym

Pia är super bra!! Har fått mycket bra hjälp av henne med Putte :D



Blogg: http://michaelalunneborg.blogg.se/
2010-12-28 @ 01:23:45




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback