hoppträning dag 2

Gick bättre på uppvärmingen.

Började sedan hoppa lite smått gick inte speciellt jättebra för jag tar i honom för mycket för jag vill komma så bra in men det blir bara sämre. Hoppade några linjer sedan hoppade vi bana. Började på tyo 70,75,80 lite olika höjder. Gick väll sådär. Sedan höjde vi så hoppade typ 85,90,95,100 lite olika där också. Gick inte så jättebra första gången, blev lite knasiga språng och allt var mitt fel. Han hoppade och var duktig. Sedan tog jag om hela banan igen då gick det hur bra somhelst. Rullade typ på nästan hela tiden och tog inge mycket innan hindren då gick det super, han hoppade jättefint och det var så kul. Kom bara fel på 1 och det var ett gult räcke som jag tog för mycket innan. Men han har verkligen varit super dessa två dagar, inte ett enda stopp och det brukar hända. Älskar min Fabian han är min stjärna!

Bilder med nya kameran. Kvalitén är inte på topp eftersom det är innomhus.





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback