tälta igen

Vaknade imorse av att det var stekhett i tältet! Öppnade på ena sidan så det blåste in lite kall luft iaf skönt.

Sedan efter Sofia åkt hem så hoppade jag och Jenniefer lite studsmatta, ett tag senare så åkte Jenniefer hem och sedan så åkte jag till stallet. Red bäbis idag på plan igen, hoppade lite för Amanda gick så bra så. Duktig pojke idag, det kändes som att han verkligen ville hoppa idag, att han var glad det var så kul älskar dig Fabbis. Men sedan så åkte vi hem och jag hämtade slö Jenniefer på cykeln hemma hos henne.

Så fixade jag till mig lite, sedan stack vi till macken och köpte godsaker! Nu sitter vi i tältet som igår, men det är bara jag och Jenniefer. Sofia kunde inte för hon glömde att hon skulle vara hundvakt till hennes mormors hund för hon skulle på ngn surströmmings grej. Sitter just nu och äter lite godis och lyssnar på musik, ska väll slå på en film lite senare typ Alice i underlandet! Ni får ha det bra!♥











Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback