sofia

Var på stallet idag också. Åkte somvanligt dit med Carro så snäll hon är alltså! Fast vi åkte senare idag så vi kanske var där vid kvarti 10, 10 typ? Fick rida lilla Musse idag också, hihi han är så fin sötisen men han är lite seg, och om man tar spö och piskar till honom på rumpan så sparkar han bakut ibland eller bockar sötnos vettu.

Red med Carro och vi red först ut sedan så travade vi och jag galopperade på planen lite, sedan ut i skogen igen och galoppera litegranna! Härligt. Efter vi ridit så åkte vi typ hem direkt.. Carro ville träffa sin mamma innan hon åkte och jag hade inge pengar med mig heller... Så fick jag köra dit jag brukar köra, hoho hon är så snäll så jag får köra hennes moppish!

Sedan kom Sofia till mig och vi cyklade till Ica och köpte mat sedan käkade vi när vi kom hem. Eller ja Sofia betalade maten?!? Dum hon är, eller ja hon är ju snäll men jag kunde ju också betala? Hon ville betala för att vi hade köpt chips och grejer dagen innan och hon säger att hon jämt äter hos oss också knäppunge? Jag sa flera gånger att jag också kunde betala honba näe. Jaja då fick hon betala då envisa unge! Juste hon köpte chips också Sourcream & Bearnaise chips as goda!

Nu på kvällen har vi vart ute lite också! Så nu sitter vi på hennes rum och hon ringer somvanligt till H*** ****** haha oväntat va?! Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, eller vi, jag hoppas jag kan vara med Soffan igen hihi! Vi får väll hitta på något skojjsigt. Ha det bra, godnatt!♥







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback