morning

Shuuuuuubre. Nejdå men hejsan och godmorgon till alla som nyss vaknat, själv klev jag upp vid 5 i 11 typ duktigt.

Ska väll snart till stallet och rida tillbaka Fabian till ridskolan för Felicia skulle ha sin kompis och hennes häst där 1 natt så jag rider tillbax honom dit igen imorgon. Så får vi se när vi flyttar honom nästa gång. Det är ju bara skönt för honom att stå därnere med lite gottgräs och en stor hage. Får se om Jenniefer följer med till stallet, det hoppas vi på ellerhur?

Måste berätta en allvarlig sak också .. Min plattång är helt knas?! Jag blir så förbannad, ååh när jag skulle platta håret igår så small det till i plattången lät det som, sen gick det inte att slå på den då trodde jag att den var sönder, men sedan visade det sig att en propp hade gått. Så skulle jag testa idag att platta håret, då händer samma sak igen fast i badrummet, blir man less eller? Så det är förmodligen plattången det är fel på nu endå .. Måste fråga moster om jag kan få låna en plattång av henne nu tills jag får en ny. Och jag ska förmodligen på bio ikväll intefan tänker jag ha krulligt hår då eller aldrig i livet. Så nu har jag klagat klart haha, ha en bra dag!♥

Saknar dig så det svider,
älskade Ricarda.. <3


dålig kvalité men skitsamma!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback