håret

Idag vaknade jag en gång av att Acke stog och halvskrek det är mamma eller vad han sa, sur på honom gick jag upp och pratade med mamma sen somnade jag om igen. Sedan vaknade jag av att mormor stod i vardagsrummet och vi skulle åka hem till henne och äta lunch. Åkte hem till henne och åt å gjorde lite saker sedan skjutsade hon hem oss igen.

Efter det så var jag hemma ett tag sedan åkte jag med Linnea till stallet, och vi pratade lite också. Sedan satt jag med Matilda på vallen och kollade lite när en tjej hoppade, det är en ny tjej som har kommit till stallet så jag känner henne inte än. Så skulle hon hoppa ett räcke sedan som låg på kanske 1-110 cm så kom den lite för långt ifrån och det var konstigt hopp, så den gick omkull framlänges?! Typ som jag och Molly, men detdär gick lite snabbare då. Somtur var gjorde inte tjejen och hästen illasig, men jag tyckte den gick lite konstigt med bakbenet men den kanske bara hade sträck sig eller vrickat eller något eller så var det inget. Men hon hoppade igen och då gick det bra!

Sedan for jag hem städade rummet sedan gick jag upp till Bea och hjälpte henne med reklamgrejjset hon höll på med för att vi skulle hinna till Helén eller ja jag ville att hon skulle med så jag hjälpte henne. Sedan cyklade vi till Helén och jag färgade håret, fast hon åkte hem typ vid kvarti 7, 7 typ. Sedan när jag var klar så vart det lite ljust på huvve haha så hon fick lägga in några slingor till, så då for mamma till Fabbe jag ville följa med men det blev inte så .. Skulle väll blivit så sent då .. :( Nu sitter jag hemma och har spelat nintendo och ätit chips och dipp somvanligt haha fetto ..

Imorgon ska jag rida Fabian till stallet för Felicia skulle ha en kompis hos sig så dens häst skulle stå där över natten. Så får se om vi flyttar tbx han dit igen eller om vi stannar, hoppas på att flytta tillbaka igen! Kanske ska på bio med Amanda imorgon också om hon kunde, kommer bli kung isf! Men ni får ha det bra och sovgott!♥

nya snygga hoppsittsen vettu!

syns bättre irl.




Kommentarer
Hanna

det var den snyggaste hoppsitsen jag har sett på länge!!



Blogg: http://NaturensGava.bloggplatsen.se
2010-08-20 @ 00:53:02
Emelie

Hahaha ellerhur, as cool! ;)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-08-20 @ 12:17:25
Hanna

jaja mensan det var det!!



Blogg: http://NaturensGava.bloggplatsen.se
2010-08-29 @ 12:41:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback