förlåt

För att jag inte bloggat idag! Ska bättra mig.

Var ju på betet idag igen, jag och Jenniefer. Haha hade gummistövlar på mig idag iallafall, livrädd för ormar. Inte för att vi såg någon men hehe. Efter det så åkte vi hem, sedan följde hon med mig ttill stallet.

Sofie, Helene, Elvira, Jenniefer och mamma var också med. Sofie (arbetskompis) ville kolla på bäbisen min, hihi och Elvira å Jenniefer skulle få rida. Red först lite själv, sedan longerade jag honom och Jenniefer fick köra lite balansträning. Sedan longerade hon mig och Elvira, hihi och ja satt bakom Elvira och vi galopperade hoho. Hon studdsade som satan, tror bäbis tyckte det var lite läskigt.. Men sedan longera Jenniefer mig lite sen fick Elvira skritta på honom lite, så tog vi in honom.

När vi kom hem var jag med Jenniefer hemma också, hoppade på hennes baksida hahahaha töntigt, men det är faktiskt kul.. Vi gjorde lite saker, sedan stack jag hem och nu sitter jag här på mitt rum, och alla sover.. Klockan är 00:51, tur att det finns lite roliga folk som man kan prata med. Sitter och fryser satan om mina fötter med. Buhu så synd om mig..

Så jävla lycklig!





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback