baka kaka

Har vart på stallet idag också såklart! Åkte somvanligt med söta snälla Carro på hennes räsermoppe. Kom till stallet, typ satt oss i caféterian sedan kolla vi på när ena ridlägergruppen hoppade, sen red vi.

Red Mussebus idag också, hihi han är så söt fast.. han hatar nog mig vid dethära laget.. Red först ut i skogen med Jenniefer, Carro, vikkan, Matilda. Sedan svängde jag, Jenniefer och Carro av för vi skulle rida i paddocken. Red på en sandstig och travade, sedan galopperade vi lite också hoho busigt. Red i paddocken han var faktiskt fin idag, lill Musse så söt han är. Bockade inte alls lite mycket idag heller, han var seg men han höll inte på att tjaffsa lika mycket som igår, utan han bara gick och böjde nacken som en klocka. Sedan efter jag travat och galopperat lite och dom gjorde det dom ville haha, så red vi ut igen och tog sandstigen och räsergalopperade där, det tyckte nog Musse var kul! Ska rida ut imorgon hela tiden.

Sedan hem, sen blev det till Fabbis. Masserade och fixa honom sen skritta jag ut barbacka 50 minuter. Imorgon ska jag börja trava i låg form, vi får väll se hur det går rider i paddocken då! Men sedan när jag var klar med allt for vi till Ninaträningen och kollade när tjejerna hoppade. Gick väll bra för dom! Nu har jag nyss bakat en liten sockerkaka, mycket duktigt gjort Emelie mycket duktig gjort! Gjorde den all by myself?! Haha kommer bilder nu, på en nyfixad snygging hahahaha. Ha det bra!♥

Resultatet av sockerkakan kommer snart! Idag ska jag inte tappa den på ugnslocket uppochner som jag gjorde igår .. Hahaha smartasssssss..











Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback