svar

Vad är ditt mål 2012?
Mitt mål inom hoppningen är att komma runt en Lb helt okomplicerat och kunna sattsa, ha någon placering.

Ska du ha fabian tills du blir 18?
Jag det tror jag.

vilken är din förebild?
Min förebild är absolut Rolf Göran Bengtsson.

om du fick välja en C-ponny och en D-ponny vilken? (inte din)
C-ponny är det nog någon som har gått höga klasser La-Msv kanske. Annars någon jag vet om så är det väll Ricarda som jag hade förut & Alex.
D-ponny så är det Calle Kvalster.

Det högsta du hoppat?
Jag har inte hoppat speciellt högt typ 110,115 kanske.

Tack för frågan! :)

Kommentarer
Sanna björkenstam

Hej!

Hoppas du kan svara på denna fråga även fast det inte är frågestund eller så...

Men min önskan är att du HISSAR O DISSAR mer i bloggen. Gärna mer en 1 gång i veckan och lägger upp masker med outfits och sånt ÄLSKAR att kolla på sånt så...

Det är ett tips för att locka mera av sånna som mig... :)

Gillar din blogg!



2012-01-09 @ 01:18:41
Anna

Sv: Vad kul :D Tänkte publicera alla länkarna i ett inlägg så det dröjer lite innan de kommer upp bara :D



Blogg: http://teammittsvenska.blogg.se/
2012-01-11 @ 23:59:45




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback