haha

Men Emelie vad har hänt med dej och din stil? Du är väl hopp ryttare och inte western ryttare?
Vadå hänt med mig och min stil? Är det något speciellt? Eller är det för att jag tycker det är snyggt med "byxchaps"?
Jag tycker det är väldigt snyggt, jag tycker det inte alls är western över huvudtaget. Då tycker jag om man har fransar på chapsen är det western men inte om man har läder. Men tycker ni jag är westernryttare för jag tycker det är snyggt med "byxchaps" tyck det om ni vill då. Jag tycker inte alls det! :))
Tycker att detta är westernchaps

Inte westernchaps!

(Bild lånad från Kristina Wargs blogg) Hon har liknande & är hoppryttare!

Kommentarer
matilda

jag tycker också det är lite coolt med chaps! :)



Blogg: http://baxters.blogg.se/
2011-11-03 @ 00:48:43




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback