året

Det gångna året..
2011


Januari
Fabian blev nyss halt

Februari
Fortfarande halt, skrittas 2 månader

April
Återbesök
Skritta 2 månader till

Maj
Återbesök
Börja trava LYCKA!
Maj-Juni
Travade korta intervaller på någon minut, började med 1 minut i 1 vecka sedan ökade på lite osv.
Började galoppera lite smått också korta intervaller 1 min osv.

Juli
Sommarbete
Börjat galoppera lite mer/markarbete

Augusti
Börjat med markarbete/hoppa

September
Fabian helt frisk ÄNTLIGEN!

Oktober
Första & andra lokala tävlingen !!

November
Sista lokala tävlingen för året

December
?

3 Lokala detta år.

Detta är på ett ungefär. Alla bilder stämmer inte exakt in, hade inte bilder till allt så försökte ta det som passade på ett ungefär. Datumen kan vara lite fel, för jag minns inte exakt. Men har försökt tänka efter, mitt minne är inte att leka med haha .. Mitt minne suger.

Detta tog väldigt lång tid.

Kommentarer
Kim öhlén

Stog Fabian på box vila nånting medans han va halt.. ?



2011-11-16 @ 21:51:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback