stövlarna

Lämnade in mina stövlar idag, de ska fixa knappen så får jag tillbaka dem, så de är fortfarande till salu de kommer snart hem igen hela och fina!

Var på stallet senare, kollade lite på lektioner, fixade och red ut en sväng med Julia på Jackie och jag på Fabbe såklart. Tog på en sadel idag så han inte blir så ovan sedan när jag tar på honom den igen. Skrittade en sväng å allt va vi gjorde. Men nu är jag iallafall hemma och har försökt gjort pannband och fått lite hetts på rosetten också har jag slut på limm igen fast jag köpte nytt i förrgår kuuuuuul. Får köpa imorgon.

Ska anmäla mig till lokala hemmatävlingen 19 februari nu snart, mamma måste bara komma och läsa ngt grejs hehe. Menmen, uppdateringen var sämst idag jag orkar inte göra något avancerat nu är tröttis.

Ska rida med skolan imorgon också, hoppas jag får lilla Donald hihi. Vi hörs!




Kommentarer
lisa

varför vill du inte ha kvar dina tretorns stövlar? dom är ju skiit snygga!! ;O



2011-02-04 @ 17:08:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback