ponnysar

Om jag skulle få önska mig 3 ponnyer..

B-ponny
Jag saknar tiderna så himla mycket med Puck. Han är lixom den man aldrig glömmer, han är den lilla söta där i livet. Jag vill ju såklart ha Favorit också, ponnyn jag red hela tiden förrut, men han har det redan jättebra och jag tycker han ska få vara kvar där. Somsagt jag har ju skrivit om Puck förrut så vi hoppade upp till Lc, vilket var helt otroligt för hans del. Han hade nog inte hoppat så högt m ryttare, han är speciell den ponnyn. Helt otrolig, jag älskar honom än och jag kommer aldrig sluta göra det. Därför är det en b-ponny jag skulle vilja ha, så han får gå i en gräshage och bara mysa och busa. Men även kanske anlita någon liten medryttare som kan rida honom någon gång i veckan, men även jag vill såklart rida lite iallafall hihi. Även om jag inte är så jätteliten på honom så kan jag rida någon gång då och då, å hoppa litegranna. Men somsagt detta är b-ponnyn jag vill ha!



C-ponny

Det är svårt att välja mellan, men antligen Alex eller Ricki. Båda dom ponnysarna är helt otroliga. Både har en grym hoppteknik och hoppar höghus kan jag säga. Men någon av dessa två iallafall, jag gillar dem båda. Men Alec är lite snällare att hålla på med, men båda är bäst att ridas och hoppa. Rör sig fint båda två också, somsagt sjukt fina ponnysar! Båda dem har det super nu också.

Ricki & Julia

Lydia & Alex (förra ryttarn)


D-ponny

Hittat en sjukt fin d-ponny på hästnet. Den skulle jag lätt också vilja ha, eller iallafall åka och kolla på och om den är lika fin att rida och sjukt underbar frambensteknik som på bilden så lätt! Den hade gått 1m . Född 01.





Kommentarer
ida

hur högt hoppar ricki och julia på bilden?



2011-02-15 @ 17:18:05
Anonym

Hur långt tror du att du kommer nå med Fabian, och är det bara hoppning som du tävlar?



2011-02-15 @ 21:33:56
Linn H

Välj ALEX!!!! Min lille bebis:) <33 älskar han! <3



2011-02-18 @ 11:13:01




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback