new start

Förlåt, att jag inte har bloggat något ..
Men jag börjar lixom tappat sugen lite när ni inte kommenterar mycket.

Men har inte hänt något speciellt under dessa dagar jag vart borta.

Idag har jag iallafall vart på skolan, de var ju inte så ovanligt hehe!

Sedan gick jag och Julia hem i detta kalla väder, jävligt kallt kan jag lova er. Kändes typ som att det var is fulla mina ben usch. När vi kom hem satt vi oss i badrummet för vi har golvvärme de kliades å ja .. Hua.

Sedan åkte vi till sibylla hehe, så sen till henne å sen stallet. Käkade i oss maten på stallet, gott iaf! Sedan hjälpte jag Linn med Alex och var ridlärare, för hon ville det. Sen mockade jag å fixade åt Fabian. Red ut en liten stund sen in med honom i boxen. Sen vare bara att ta nästa häst hehe. Då red jag Ubbe, de gick rätt bra faktiskt, han var finis och mjuk. Han har blivit mkt bättre i vänstersidan också jättebra! Sedan in med honom och fixa sen vare till att rida LILLA Zanna haha. De gick väll inte så bra idag, hon tränade igår också red jag i lilla och hade stressat och allt. Har ridit henne 3 gånger nu, skrittat 1 gång sen red jag förra veckan då kändes hon faktiskt fin och då red jag i stora osv. Men somsagt hon var rätt stel i vänster när jag ställde henne till vänster. Också 1 gång kickade jag till henne ganska hårt med sporrarna så drog hon på med världens bock alltså haha, Matilda trodde det var slutet för mig där. Haha men närå, det gick väll bra satt kvar iallafall. Men hon är fin att rida, bara idag hon var stel sen igår lite träningsverk sa Ida att hon kunde ha.

Så ja, jag har haft en aning stressigt idag var kvar enda tills stallet stängde typ. Imorgon måste jag åka dit tidigt för jag måste plugga lite imorgon också, Spanska kuuul . NÄE!

Men nu ska jag börja blogga mer, på ett villkor att ni kommenterar!


Zanna, inte så liten kan ja tala om ;)


Kommentarer
sofiaaaaa backlund

FORTSÄTT BLOGGA!!



2011-02-14 @ 23:09:28
matilda svensson

ÄLSKAR din blogg!!<333 du får aldrig sluta blogga!<33



2011-02-14 @ 23:10:50
emeliehellberg

Sofia: Jaa, nu ska jag köra igång på riktigt igen! :D



Matilda: Tack så jättemycket, ska försöka blogga mer nu! :)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2011-02-14 @ 23:15:03
matilda svensson

BRA! :D



2011-02-15 @ 08:18:17
sofiaaaaa backlund

JA! SÅ SKA DET LÅTA EMELIE!

VARJE DAG SKA DET FINNAS MINST TVÅ LÅNGA INLÄGG, PLUS, OUTFITS. FÖRSTÅTT!? :P

(du tappar läsare annars...)



2011-02-15 @ 08:20:44




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback