musikal

Var på skolan idag såklart så va vi på teater/musikal.

Dom höll på att spela instrument och greja, sen kom en jätteläskig snubbe. Fyfan, vart en aning rädd för honom han gick upp på scenen senare, sen höll han på å greja på sen sträckte han fram handen och tokstirrade på mig fyfan vad rädd jag blev, sen öppnade han skjortan och gjorde de igen. Lite rädd man blev, fyfan. Han gjorde det typ 1 eller 2 gånger till, det var ju läskigt. Senare stack jag och satt mig längre bak längst ut. Sen på slutet hoppade han ner från scen så hoppade jag in flera rader, sen vettu. Såklart kom han och satt sig där jag suttit och spelade fiol och greja? Tur som fan att jag inte satt där då skulle jag fått panik! Usch, gillar inte såntdär.

Menmen, ska snart till stallet och rida ut på min lilla gopropp. Han lär ju bli rädd för allt somvanligt .. Men ja, bloggar mer ikväll!




Kommentarer
linnea och boyzon HÄSTBLOGG

jag kommenterar :D <3



Blogg: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
2011-02-13 @ 09:07:06
Anonym

kan du lägga in en video på när du sjunger? på bloggen elr på youtube?:) snälla!;) du sjunger så sjuunkt bra:D hörde dej på luia showen på stallet:) SNÄLLA!! ;)



2011-02-13 @ 20:20:25




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback