hoppi

Ja förlåt igen somvanligt ..

Menmen, under dagarna har jag ridit ubbe,zanna,donald,alex,fabbe troja hehe.

Men idag var det iallafall hoppträning, gick väll sådär, eller det gick väll bättre under banan än uppvärmningen hehe. Men han är ju bäst endå lillkillen, hoppar hur bra somhelst man känner sig så säker på honom. Känner mig mer säker på Alex än Fabian om jag ska vara ärlig, för Fabian kan stanna ibland helt utan anledning. Jag vet att den största delen är ryttarens fel, men ibland är det seriöst inte det. För ibland om jag kommer helt rätt på hinder och bra tempo och allt stannar han ibland det är inte speciellt kul ... Men förra träningen och tävlingen var han helt fantastisk lillgubben.




Kommentarer
Anonym

Uppdatera mera!



2011-02-23 @ 22:20:41




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback