christmas time

Nu var julen över för iår! Och min uppdate har vart sämst jag VET!
Men ni får ha överseénde med det efterom man har så mycket att göra osv under juletid.. Men jag har haft det jättebra hoppas ni också haft det! Jag har fått massor av fina paket. Vi firade jul hos mina kusiner. Men jag har inte ridit 3 dagar under jul, så han fick en liten minivila. Så har jag och en kompis tolkat och satan vad han sprang, och var jäkligt stark. Så jag vet inte om vi ska tolka så mycket med honom han blir så himla pigg och stark när han får springa på lite.
Här har ni mina nya saker!!


Svarta byxor - Rut mfl. (inte på bilden)
Vita tumvantar & halsduk - H&M (inte på bilden)
Grå tjocktröja med luva - Cubus
Godis
Svarta ridbyxor m brun söm - Grafströms (inte på bilden)
Pengar - 2150 kr
klippmaskin - Hööks
Svarta boots - Hööks

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback