Fullspäckat schema

Idag hade jag fullt schema somsagt..

Först på förmiddagen vare att åka till Fabian och inte rida honom .. Longerade honom. Och fixade, haha.. Han är jättesööt. Om han travar också "galopperar" jag eller hoppar till lite åt sidan i mitten börjar han galoppera hihi. Också slänger han lite med huvudet och busar lite. Så söt.

Sedan kl 5 vare fotbollsträning. Gick inte så bra haha .. Har ju ingen kondis orkar typ inte springa, och skotten för att ens tala om, urkassa haha . Men får träna på det.

Seadan efter träningen åkte ja hem och väntade på pappa sen kom han hem och vi åkte till Baxter. Så red jag honom. Gick väll ganska bra fick jobba på idag hehe han är lite svår faktiskt. Om han går bra framåt blir han jättefin! Också i högergaloppen äre jättesvårt för han byter jättelätt, så man måste hitta på något hela tiden volter osv. Hehe annars byter han. Jag fick hoppa också, han va jätterolig och söt. Han är så snäll, och hoppar faktiskt bra! Han har inte hoppat så jättemycket än. Men han är jätterolig att rida faktiskt! Lill bäbisen. :)

Så nu sitter jag hemma och ska tare lunch, käka godis och se på film! ;)

Snyggingarna

Kommentarer
Matilda

Spelar du i damutvecklingen? :)



Blogg: http://knutarna.blogg.se/
2011-08-27 @ 14:42:01




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback