svar på tal

Hur många besökare ligger ditt besöksrekord på?
Haha nooo, ne men det vill jag faktiskt inte svara på förlåt men kanske en annan gång hihi.

Hur många läsare vill du ha?
Jag vill ha så många som möjligt, går ju aldrig att ha för lite, ellerhur?

Vilka klasser tror du att du och fabian kommer att hoppa innan du säljer honom?
Alltså ärligt och ärligt kan jag inte svara, men jag hoppas iallafall på La om allt går sin väg så.
Vem vet? Kanske msv också, ne men vi får väll se. Vill hoppa La iaf.

Kommer du rida ponny tills du fyller 18?
Såklart jag kommer att göra det!

Ska du tävla fabian som storhäst efter du fyllt 18?
Nej det ska jag nog inte göra. Men hoppas att jag får ha kvar honom och tävla endå plus ha en storhäst som jag kan tävla. Och bara hoppa ungponny isf så han får tävla, om han inte är skadad eller något men det hoppas jag verkligen inte på!

Vad har fabian gått för klasser förut?
Med förra ryttaren så gick han bara Lb, men med förr förra debuterade han msvb. Jag hoppas att han kommer vara lika duktig med mig också hihi.

Hur mycket köpte ni fabian för?
Det vill jag helst inte säga här i bloggen. Men om jag säger såhär. Mellan 30-60 000.

Vad är ditt favoritmärke på hästgrejjor?
Jadu, finns många fina saker i olika märken. Men märken jag vet mest om är iaf kingsland.

Hur mycket pengar lägger du på hästgrejjor i månaden?
Inte så mycket. Brukar inte köpa så mycket hästgrejor faktiskt som många verkar tro bara för att jag lägger ut; vill ha, varje vecka typ. Men om det är något jag behöver köper jag väll det, jag har väldigt mycket saker som jag fick med när vi köpte honom så hehe.

Tack för frågorna!:)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback