övernattning

Bloggade typ inget igår eftersom jag sov över på stallet!

Började med att åka dit och mocka å fixa allt detdär, sedan åt vi med alla barn och allt hihi. Och senare gick jag med honom i manegen. Och efter ett tag kollade vi på en rysare usch. Det var typ några människor eller "ungdommar" som var kanske 17 eller nått. Men iallafall så var det typ en gubbe som hade sönderbränt ansikte som var i deras drömmar och om dom dog i drömmen dog dom i verkligheten, den hette terror on elm street. Men jag skrek iaf några gånger haha. Sedan skulle vi ut i skogen på frågeslinga, usch jag gick ut en bit sedan vände jag och kutade tillbaka. När vi fikade uppe i cafeterian och nästan alla hade gått ner det var bara några kvar vid vårt bord. Så sedan släcktes det i manegena och allt, a innan vi skulle ner höll typ nästan alla på att skrämma mig. Fyfan vad jag skrek, min hals allstå. Jag skrek och skrek och skrek, var fan livrädd. Sedan såg vi på en till film den var fan asbra! Det var typ en tjej som kom till en familj och hon gjorde saker mot ungarna och den var skitbra, den hette the orphan skitbra den måste ses iaf!! Ja senare efter filmen då gick alla och la sig. Vaknade imorse gick upp och fikade.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att Sofia ska komma hit. Senare ska jag till stallet och rida, sedan fixa till bäbibsen innan tävlingen hihi. Hoppas på att det går bra imorgon, ska bara hoppa Ld, Lc så det är skönt. Då är jag lugn iaf.






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback