hemma

Hemma nu, eller jag kom hem igår då (fredag). Sov hos Sofia den kvällen..

Denna vecka har vi fått jobbat som as, typ hehe. Kliver upp vid 7 tiden ungefär, fikar frukost sedan ut i stallet, täcka hästarna och ta ut dem. Sedan mocka typ hela stallet, sopa lite. Sedan är det lite olika, en dag fick vi hämta hästar och göra iordning dem och sedan skulle Carro rida. Så en dag i snöstorm skulle vi ut och mocka grushagar, det är sisådär 16 stycken kanske. Ja och vi gjorde massor, smörjde,ryktade osv. Dom hade så sjukt söta hundar hihih.

Red igår och idag, igår var han ganska så pigg haha. Red ute i paddocken i snön och busade på lite med honom, hade ju snodd också fast sätter fast den under sadelgjorden, eller alltså det är typ en hade där som man kan sätta fast den i. Så han ska vara lite låg, alltså den sitter ju inte så speciellt hårt så jag ba kan glida med utan jag måste ju jobba på jag också såklart. Snodden hänger ju lite också så att det är ju jag som jobbar honom.

Idag så gick det faktiskt bra, hade snodd igen och red i paddocken. Han var ganska lugn faktiskt så det var så skönt så. Han var så fin lill bubben min. Fixade klart allt åt honom och greja på sedan for jag hem då. Nu ska jag snart platta mitt hår lite, så kommer snart Sofia. Sedan ska jag käka lite mat, Sofia vägrar äta här den lilla skitungen .. :( Men vi ska väll hitta på något senare. Kommer lite bilder senare, fast inte många alls bara några få. Ha det bra!♥


Kommentarer
annonym

jag har saknat din blogg as mycket medans du har vare borta så skönt att du är hemma igen!!



2010-11-14 @ 12:14:00
anonym

sämst uppdatering, tänk på att du tappar läsare tjejen!



2010-11-19 @ 19:01:51
Anonym

Varför så dålig uppdatering??????????::::OOOOOO



2010-11-20 @ 12:08:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback