stallet

Nu har jag vart på stallet, kom typ nyss hem! Jag behövde varken fixa mat eller mocka, det ville pappa göra förrut så han fick göra det. Jag fyllde bara på en matbytta också för pappa hade fixat, tack så mycket. Skrittade ut med Linnea som gick med Wille, Jag red. Travade lite också och galopperade några steg hoho, busig jag är. Och det var nå jävla måsar som hade ungar som var vansinniga hahaha. Dom hade attakerat Matilda och några när dom skulle fodra hästarna? Dom skulle väll skydda ungarna, och när jag skulle beta fabian så efter en liten stund började de flyga, och jag vart lite rädd så heh ... jag sprang med han till väggen. Sen följde mamma med mig och stod där när jag betade honom, fast vi gick lite längre ifrån för gräset var grönare där. Men nu ska jag svulla i mig en Billy´s panpizza sen ska jag bege mig till Sofia och Johanna. Ska sova där, och nu jävlar ska vi ha as kul. Vi höres imorgon eller ikväll då jag skriver inlägg. Ha det bra!♥





/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback