skinna ett djur levande

FYFAN
Jag blir så jävla förbannad på de jävla idioterna som hållerpå såhär. Man kan väll för i helvete inte skära av skinnet på ett djur som lever det fattar väll vemsomhelst? Bara för att vissa människor ska vara så jävla fin och ha djur päls på sig? Vartfan är världen påväg?!? Jag hoppas verkligen som sätter stopp för dethär, för videon ni kommer få se nu det är den hemskaste jag någonsin sett om djurplågeri. Hur kan man vara så jävla sjuk att göra så? Om man nu ska ta päls av ett djur som är så idiotiskt, så ska man iallafall avliva det före? Intefan ska man göra det när den är vid liv. Jag hoppas att dessa jävla idioter som gör på sånt sätt dör i helvetet!

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback