regn

Regn hela dagen, skit. Blev inge hoppträning för mig.. Men det var faktiskt mysigt att rida när det regnade!

Började med att åka till stallet så man var där kanske vid 9. Sedan hjälpa till på ridlägret. Gick med Musse i skogen, sen ba helt plötsligt la han sig ner, rullade åt sidan så ungen åkte av sedan upp igen?!? Alltså hur knäpp är inte ganster Musse då? Haha han tyckte det verkade skönt underlag så han la sig haha. Men killen som red gjorde inte illa sig som tur var, han hoppade upp igen. Va där till halv 4 kanske. Red på Elmer idag igen han var jättefin idag! Satt upp på Effe också när Carro red honom, satt upp och skritta å travade honom lite. Han vart finare efter en liten stund.

Åkte hem kanske vid halv 4 som jag skrev. Sedan blev det stallet, red en sväng i paddocken i regnet, mysigt faktiskt! Galopperade typ 7-8 varv, paddocken är inte så stor så. Hihi ett varv smackade jag bara på honom så han gasade, ashärligt hihi. Smörjde sadeln lite efteråt.

Imorgon blir det stallet, och rida ponny, och kanske Elmer! Hoppas på att det blir Farao iaf, och någon till!(A) Men hoppträningen är imorgon klockan 6 istället, och då hoppas vi på bättre väder! Men ni får ha det så bra så skriver jag imorgon igen!♥

Idag kom Sofia hem också, blir till att vara med henne något med hoppas vi på.





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback