måndag

Klev upp tidigare idag än alla andra dagar hehe. Faktiskt tolv kvartöver! Fixade mig och åt sedan for jag till bäbisen. Gick ut och hämtade honom fixade sen red jag ner till Amanda. Ställde in honom i hagen och föste på honom så han sprang iväg. Sen nosade han och Skorpan ( storhäst ) på varandra, men Fabbis skrek inte han gör jämt det typ hehe. Men sen stod han väll och åt hela tiden vi var inne och kollade på tv också. Efter ett bra tag gick jag ut och fixade honom och red hem igen. Det tar typ 40-45 minuter att skritta dit kanske? Det är ju så jäkla hårt på vägen där så man kan ju inte precis trava och galoppera mke ? Travade lite dit och lite hem bara, sedan galopperade jag på en stig nära stallet. Men sen när jag kom till stallet så gick pappa ut med Fabian och betade honom lite till och masserade honom samtidigt. Så mockade jag. Sen när pappa kom in med honom fixade han vatten och ja mat. När vi var klara åkte vi hem, eller först till macken och jag köpte en mumsig klass. Sen nu sitter jag här och ska snart äta mat, hehe även att jag har proppat i mig chips, choklad och en glass. Kommer nog inte äta så mycke mat jag. Men sen ska jag väll kanske göra ngt, eller så sitter jag vid datorn hela kvällen. Imorgon ska jag rida bubbas och vara med ElinNorin. Vi ska baka våran avslutningstårta som vi inte gjorde på skolavslutningen för hon var utomlands. Vi bakar faktiskt jämt när vi slutat i skolan heh. Men här kommer en bildis på älsklingen min. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback