2 ridna

Kom nyss hem från stallet.

Hade rätt bråttom idag på stallet, för jag å Elin ska kolla på vampirediaries eller ja ha ett marathon till typ 2 inatt och ska börja se vid 7 halv 8. Skitbra serie!!!

Red ut Ubbe först inte så länge och de regnade ju så fick sakta av i svängarna då jag red på en rundslinga. De var lite geggigt och ja hade ingen lust att ramla med hästen! Men de gick bra att rida honom inget speciellt att skriva om egentligen. Jobbade honom inte speciellt mycket alls, ja tycker de är skönt att bara åka lite då jag är i skogen ;)

Sedan var det Fabians tur. Red ut honom också. Tog de rätt lugn, och de började mörkna allt mer .. Så de var lite mörkt då jag red men de funkade. Red en sväng i skogen och 2 varv runt slingan. Han var ju pigg somvanligt .. Båda pollarna vart lite blöta, Fabian var typ dyngsur när han kom in haha & jag likaså. Men jag gillar att rida när de regnar de är så mysigt bara man klär sig rätt också så är det urmysigt


Haha såhär blöt var han typ .. Fast bilden är från sommras.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback