vetrinärbesök

Ja somsagt kom vetrinären och kollade på Fabian idag igen.

Det gick inte att raka benet på honom så vi fick ta lugnande, plus att han inte skulle förstöra de dyra sakerna vetrinären har med sig. Men iallafall, han kollade honom med ultraljud och det såg bättre ut. Men ska skritta två månader till kul ... Stackars lilla Fabian, han är så rastlös han vill ju springa och jobba. Nu får han bara stå och vila och skritta lite, lilla skrutten. Min lillla älsklig det.

Han kommer igen och kollar honom om två månader, då kanske jag får trava jag vet inte riktigt. Men jag hoppas det, tävlingsåret är väll helt borta för oss, men det skiter jag i huvudsaken han blir frisk!


Bli frisk nu



Kommentarer
Frida :)

Hej!

jag undrar vart Fabian "bor" och vart du bor?:)



2011-04-29 @ 08:19:30
emeliehellberg

Hejhej! Jo vi bor i staden Sundsvall. Jag vill helst inte peka ut exakt var vi bor eftersom jag alla kan läsa min blogg och man vet ju aldrig om det kan vara något "tok" om du förstår! :) / emelie



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2011-04-29 @ 11:45:43




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback