tävling

Hopptävlade i lördags!

Lc-Stilhoppning: Han var jättefin och lugn, så det vart en lugn och stilsam ritt hehe. Så kom 3:a av 30 st 60/70p med 1 poäng efter 2:an surt menmen han var skitfin.

Lb- Hur fin somhelst, bra galopp hela rundan han hoppade jättefint, hade bra tid på omhoppningen men på sista hindret som var en mur kom ganska direkt efter svängen så jag vet inte om han inte hann se hindret riktigt, eller om vägen+galoppen inte var så bra, men han menar inte att vara dum. Det var jättemånga som stannade där. Men somsagt han var skitfin och jag är jättenöjd, bästa ponny.! <3

Beroende på att detta var första riktiga tävlingen var han skitfin och jag kände mig ganska lugn. Har bara tävlat klubb 80cm 1 gång. Men har ju också tränat så!

Första 4 bilderna fick jag av Anna Staaf tack så mycket!
De andra tog min otäkniska moder haha..



Kommentarer
Michaela

Grattis Lillen ;D haha blir det nå fler tävlingar med han?=)



Blogg: http://michaelalunneborg.blogg.se/
2011-03-09 @ 16:13:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback