blandat

Ja förlåt igen.

Nu måste jag skärpa mig påriktigt! Åhhh, men iallafall har jag under dagarna ridit och massor.

Hah en dag red jag 5 hästar, lite kämpigt men jättekul! Red puck,whitney,zanna,alex,fabian.

Igår (fredag) när jag red Puck först var han fin somvanligt hihi, men lite seg. Sen red jag whitney, hon var skitfin faktiskt lugn och jättefin, mjuk i munnen.

Ja jag har inte så jättemycket att skriva om, tänker inte precis sitta och skriva varje sak jag gör på dagarna men. Jag och Julia har iallafall idag var och köpt bikinisar hoho, inför himlabadet på tisdag. Knallrosa, haha vi köpte likadan men hon ska ha svarta trosor till sin som tur är så vi slipper se lika ut hehe.

Ja nu ska jag väll snart börja träna på kemi nationella, jättekul.. verkligen. Menmen, finns inte så mycket att göra, bara plugga och se glad ut.

Glöm inte bort att jag fortfarande säljer pannband, 150kr st. :)



Kommentarer
Anonym

hur många läsare har du på din blogg? :)

(svara i ett inlägg)



2011-03-13 @ 15:51:55
Anonym

Du lovar och lovar men inget händer.

Är det ens värt att läsa din blogg nu i fortsättningen?



2011-03-23 @ 20:00:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback