busponny

När jag red igår så hade jag en gjord med stigbyglar endast, ingen sadel.
Kändes lite småkonstigt men det var ju skönt för Fabbis att slippa sadeln. Han skoddes så han gick inte så länge idag. Först red jag lite, skritt och trav sedan fick Elin rida lite också, för hur kul är det annars för henne då. Sedan skrittade och travade hon lite, sen hoppade jag upp och galopperade lite. Sedan hade vi lagt ner ett hinder så var det en bom över som var upphöjd över marken kanske 10 cm vare. Så han blir ehm låt mig uttala mig rätt, jävligt pigg av att hoppa en sånt "högt" hinder just nu. Undrar hur han kommer vara sedan när vi hoppar högre? Eller vill jag ens veta hehe ...

Han vart galen idag, höll händerna ganska högt upp och han hade huvudet jävligt högt upp haha, sen galoppombytena för att ens tala om .. MAMA haha han flög ju ba iväg den dåren, han var så glad att få hoppa lite lill tussen :')

Film kommer senare idag, eftersom de inte går att ladda in på min minidator!


Kommentarer
Malin

SV: Jag har storlek ponny, cob och full så absolut finns det något som passar din D-ponny. Hör av dig! MVH Malin



Blogg: http://kyro.blogg.se/
2011-06-29 @ 09:49:04




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback