svar på kommentarer

Vad har du gjort med bloggen Emelie?
Stor förendring :)
Jag förstår inte riktigt vad du menar med det ;p Men jag har skaffat ny header osv, men är det något annat du menar skriv gärna det! :)

Hej Emelie, varför andvänder du inte dina tretorn längre? Är det för att du håller på att sälja dom? Jag är kanske lite intresserad om du kan gå ner lite i pris typ 1200 Max...
Hejsan! Jo jag använder inte stövlarna för jag orkar inte rida i dem, gillar dem inte så mycket längre. Också om någon ska köpa dom är dom ju nyare och då får jag bättre pris på dem. Tyvärr kan jag inte sälja dem för 1200 då dom är nästan sprillans nya, och vi köpte dom nya för 3000kr, lägsta priset kanske ligger på 2000-1900 kr. Så tyvär.

Hej gumman! du vet ingen som har någon häst tillsalu som kan tänka sig att låna ut den på prov ? =D<3
Det beror på, häst eller ponny?

Tack för Kommentarerna/frågorna! :D


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback