surprise

Här kommer "överraskningen"!

Egentligen är det ju ingen precis stor överraskning för er, men jag tycker iaf det ska bli skitkul och ni kommer få mycket bilder varje dag!

Elin (kompis) ska ta hand om en ponny från torsdag-måndag nu i veckan som bor 20-30 minuter härifrån ungefär. Så då ska hon och hennes mamma bo på deras gård, eftersom dom som har ponnyn åker bort. Dom har även ponnyns mamma där också som dom ska ta hand om. Men hon får bara skrittas och travas lite lite för hon ha tydligen vart halt osv.

Men då kommer det braiga saken här. Jag ska få följa med dit! Och inte själv utan med min lilla prinspojke Fabian! Jag längtar, det kommer bli superkul i hope. Så vi ska rida varje dag, någon dag kanske 2 gånger. Då rider vi först ut lite lugnt på förmiddagen sedan ett pass på eftermiddagen. Så det blir ju som ett litet miniridläger för bara oss två. Så då ska jag sova där med dom torsdag-måndag.

Det kommer bli skönt och skitkul att få åka bort med honom någon gång och inte bara vara på samma ställe hela tiden också. Plus att dom har ju stallet på gården, så man kan gå ner till hästarna och pyssla med dom när man vill, rida när man vill utan att fråga om skjuts. Hur skönt är inte det? Plus att man kan pyssla med hästarna flera gånger på 1 dag utan att behöva åka dit typ 10 gånger för att pyssla. Så om man har tråkigt kan man bara gå ner till stallet och mysa eller pyssla på hästarna.

Hihi askul tycker jag iallafall. Så det kommer mycket bilder i veckan, så håll i er! ;)

Mitt lilla Pucko, förra året.♥ (Puck) saknar våra tider älskling .. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback