hoppträningen

Hopptränade i söndags, litegranna inte speciellt högt eftersom det är igångsättning så lite småskutt bara. Han var pigg, så jag fick sitta och hålla i honom osv .. Men på videon ser det ut som att vi fick till ett lagomt tempo för dom små hindren dock blir det högre tempo vid högre höjder osv. Då äre bara släppa honom lite till men inte för mycket, plus att benen ska vara på också haha lite kompicerad ponny men det är dom som är bäst hihi.

Ursäkta mina sitsar ibland osv .. Typ ankstjärten ibland men vafan, de var ju trotts allt 10000 år jag hoppade högre än 60 så jag bjussar på det.

FÖRLÅT att jag tuggar tuggummi under filmen, jag ser ut som en bitch jag vet men det är skönt att tugga tuggummi när man rider ibland, men det ska man inte alls ha men ja .. Somvanligt är jag tvärtom.

Enjoy the moovie!♥

Kommentarer
Alva

Emlie Vesten :D!



2011-07-20 @ 09:52:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback