brunt

Jag kan börja med att säga halvt god morgon hehe .. Vaknade för ett litet tag sedan, trött som jag är såklart.

Men det är inte det jag tänkte skriva om nu. Utan jag har börjat gilla färgen brun! På ridoutfits, te.x bruna ridbyxor stövlar osv. Tycker det är skitsnyggt! Även om man har en brun ponny/häst också är det snyggt att ha brunt till dem, det passa jättefint. Så jag ska börja fundera ut en billigare och dyrare outfit och lägga ut på bloggen snarast.
Och justnu känns det som att jag vill ha jävligt mycket hästsaker!! Jag vill ha pengar men jag har inga, jag lär ju knappast få mycket pengar av mamma och pappa nu när vi har vart utomlands också .. Så jag får helt enkelt tjäna mina egna pengar. Jag har inget sommarjobb för jag glömde söka ...... Ja vad säger man, men vad kan man göra för att tjäna pengar? Te.x sälja bullar, hjälpa till med saker? Eller vad, jag har sämst ideér.

Har ni någon idé?


Kommentarer
jenniefer

du kan lära fabian massa trix sedan så visar du upp dom för en stor publik sedan får du massa pengar ;) ingen dum ide



2011-07-16 @ 13:31:54
Alva

Hihii vi måste rida ut på våra ånga ridtur då kan du få en 10 :D



2011-07-20 @ 09:55:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback