stövlar



Detta är 3 par stövlar som jag skulle vilja ha, alltså någon av dem såklart!

1. Pioneér
Jag har testat dessa stövlar dom är sjukt mjuka och jättesköna. Snygga också för den delen, lixom alla dessa 3 kan användas till hoppning och dressyr passar jättebra till båda och är stilrent!

2. Hööks stövel
Dessa finns på hööks, jag tycker faktiskt de är snygga. Fast dom är ganska långa och smala i tåna och får det mer likna dressyrstövel, självklart är det snyggt till hoppning också. Och inte farligt pris på dem.

3. Supreme high rider (mountainhorse)
Jag älskar dessa stövlar, hur snygga somhelst och dem är de stövlar jag vill ha mest. De är smala i skaft och verkar sitta bra. Har testat ett par och dem är så himla snygga. Passar till hoppning och dressyr stilrent såklart! Om mina tretorn går sönder ska jag lätt försöka byta till dessa par även om man får lägga på en hundring om de är dyrare men dom ska jag ha någon gång! Så äre.



Kommentarer
Anna Staaf

Rekomenderar Mountain Horse Richmond High Rider, grymt sköna och snygga. Dom sitter jättebra på mig :D



Blogg: http://annastaaf.shapemeup.se
2011-01-09 @ 18:20:38
emely

hööks stövlarna är jätte sköna och jätte snygga,har dom:)



2011-01-10 @ 21:20:55




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback