ridit

Idag åkte jag till stallet vid halv 12 ungefär.


Kom dit och började mocka åt Fabian sedan fyllde jag vatten sen mockade jag åt Alex också å fyllde vatten.
Sedan mötte jag Julia på stallet.

När jag var klar gick vi ut och skulle hämta Fabian för jag skulle gå en sväng med honom så skulle hon följa med. Fick leta i hela stallet efter jouren för att om vi tog in Fabian så var Gandalf själv i sjukhagen och dom är en bra bit ifrån andra hagarna plus en stor fet snöhög så han skulle bli orolig. Tog in honom och Fabian började gnägga men han kan typ inte gnägga stackarn haha. Sedan hämtade vi honom och gick iväg typ 30 minuter eller något.

Gick in med honom och tog av lindorna och det å hängde upp dom och täcket så det torkar. Tog sedan in Jackie och Alex så fixade vi iordning dem och red. Gick faktiskt bra att rida Alex idag. Han var fin! Red inne i manegen ett vanligt pass inte så hårt. Tog in honom sedan borstade också.

Efter det kollade vi lite på hoppträning sedan kom mamma så borstade jag Fabian och åkte hem. Fixade till mig så for vi till Malin & Patrik. Ska väll snart äta lite mat osv.

Kanske slänger in ett inlägg senare eller så gör jag det imorgon!





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback