ridbyxor

Var in på hööks med mamma och kollade lite.

Hittade 2 par ridbyxor ett par svarta och ett par gråa. Testade båda och ville såklart ha båda 2. Men jag behövde ju mest svarta men jag ville även ha ett par andra. Så det blev att jag köpte båda två. Så bra hihi!

Åkte sedan direkt till stallet för jag skulle rida ut med Eva på Alex. Sedan frågade Millan om hon kunde följa med och det fick hon såklart. Skrittade sedan ut hehe Eva var ganska nervös. Så v skrittade bara och Elmer som Emilia red på håller på att ridas igång också så han får bara skritta. Men efter ett tag travade jag lite bakom dem någon gång.

Gick sedan in och red lite inne, Alex var faktiskt fin idag lillplutten. Efter jag ridit gjorde jag klar honom sedan mockade jag och Millan fixade vatten åt båda och jag mat till Fabian. Medans jag mockade åt Fabbe borstade Millan lite på honom. Sedan lindade jag benen lite och myste lite med honom och släppte in honom i boxen så ställde han sig såklart och åt haha matvraket. Gick inte med honom idag, ska göra det imorgon.

Imorgon åker jag Sofia och min kusin till stallet vid 1 kanske. Sedan ska vi kolla på Maja träningarna litegranna, så det ska bli jättekul. Ska gå en sväng med Fabian imorgon också och hoppas på att Elvira och Sofia följer med mig, för det är tråkigt att gå ensam.. Menmen, vi får se hur det blir bloggar mer imorgon.

ungefär sådanna

snyggare irl såklart! ;D







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback